Perceperea şi realizarea calităţii în educaţie
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
825 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-21 20:55
SM ISO690:2012
CHICU, Valentina. Perceperea şi realizarea calităţii în educaţie. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 9, pp. 51-53. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Perceperea şi realizarea calităţii în educaţie

Pag. 51-53

Chicu Valentina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2013


Rezumat

The article treats the most actual subjects of educational sciences nowadays – the role of teacher in obtaining quality in education. Today it should be developed the proficiency of actual and future teachers to make the curriculum for new school courses in accordance with the requirements of all beneficiary of the educational system. In this context it is necessary to know the requirements and implement the theoretical and practical module in refresher and university courses.