Parteneriatul educaţional ca factor de evaluare şi eficientizare a imaginii instituţieide învăţământ, a elevului şi a familiei
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
645 32
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-11 20:14
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa, CALARAŞ, Carolina. Parteneriatul educaţional ca factor de evaluare şi eficientizare a imaginii instituţieide învăţământ, a elevului şi a familiei. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 13-16. ISBN 978-9975-48-118-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale"
Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017

Parteneriatul educaţional ca factor de evaluare şi eficientizare a imaginii instituţieide învăţământ, a elevului şi a familiei


Pag. 13-16

Cuzneţov Larisa, Calaraş Carolina
 
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2019


Rezumat

Articolul reprezintă un studiu teoretico-aplicativ care redă esenţa parteneriatului educativ ca factor de evaluare şi eficientizare a imaginii instituţiei de învăţământ, a elevului şi familiei. Sunt elucidate strategiile de formare a imaginii acestor parteneri educaţionali şi elementele de identifica şi evaluare a imaginii instituţiei de învăţământ, a elevului şi familiei acestuia.

Cuvinte-cheie
-