Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1002 104 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 22:20 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.36.015.3 (6) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (590) |
SM ISO690:2012 PONOMARI, Dorina. Program complex de dezvoltare a comunicării la preșcolarii mari cu tulburări de limbaj.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2019, nr. 1-2(34), pp. 48-59. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 1-2(34) / 2019 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.36.015.3 | ||||||
Pag. 48-59 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Vârsta preşcolară a copilului, reprezintă o perioadă vertiginoasă, senzitivă pentru dezvoltarea fenomenelor şi proceselor psihice. Limbajul îndeplinește o serie de funcții, printre ele se numără funcția de comunicare, de organizare a ideilor și activității, de fixare și acumulare a experienței social-istorice, de reglare a proceselor psihice. Insuficiența studiilor referitoare la comunicarea preșcolarilor cu tulburări de limbaj și dezvoltarea ei în contextul recuperării tulburărilor de limbaj, ne-a motivat să desfășurăm cercetarea prezentă. |
||||||
Cuvinte-cheie preşcolari, limbaj, comunicare, tulburări de limbaj, program complex de intervenție psiho-logopedică, language preschools, language, communication, language disorders, complex psycho-speech therapy program |
||||||
|