Sicial, emotional and school adaptation of children with learning disabilities in arab sector (Israel): (intervention program)
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1352 29
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-23 10:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.5(569.4) (1)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (588)
SM ISO690:2012
SARHAN ABD, el hai Rada, ŞTEFÎRŢA, Adelina. Sicial, emotional and school adaptation of children with learning disabilities in arab sector (Israel): (intervention program). In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2019, nr. 1-2(34), pp. 11-17. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 1-2(34) / 2019 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Sicial, emotional and school adaptation of children with learning disabilities in arab sector (Israel): (intervention program)

Integrarea socială, emoțională și școlară a copiilor cu dificultăți de învățare din sectorul arab (Israel): (program de intervenție).

CZU: 376.5(569.4)

Pag. 11-17

Sarhan Abd el hai Rada, Ştefîrţa Adelina
 
Free International University of Moldova
 
Disponibil în IBN: 13 iunie 2019


Rezumat

This article performs an intervention program for mothers from Arab Sector of Israel who have children with learning disabilities. The intervention program has helped mothers from Kafr Qasim, Kafr Bara, Tayibe, Tira, Jaljulia, Qalansawe and Zemer, Arab Sector of Israel, to improve the social, emotional and school adaptation of their children.

În acest articol este prezentat programul de interventie destinat mamelor din Sectorul Arab din Israel care au în grijă copii cu dificultati de învățare. Programul de intervenție a ajutat mamele din localitățile Kafr Qasim, Kafr Bara, Tayibe, Tira, Jaljulia, Qalansawe și Zemer, Sectorul Arab din Israel să imbunatațească adaptarea sociala, emoțională și școlară a copiilor lor.

Cuvinte-cheie
learning difficulties, social adaptation, Arab families, intervention program, relationships, school adaptation, behavior, role of women, involvement and integration,

dificultăți de învățare, adaptare socială, familii arabe, program de intervenție, relaţii, adaptara școlară, comportament, rolul femeilor, implicarea și integrarea