Formarea coeziunii grupului prin cooperare în clase incluzive
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
719 34
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-01 13:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.5 (19)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (599)
SM ISO690:2012
FRUNZE, Olesea, LAPOŞINA, Emilia. Formarea coeziunii grupului prin cooperare în clase incluzive. In: Vector European, 2019, nr. 1, pp. 119-124. ISSN 2345-1106.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Vector European
Numărul 1 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X

Formarea coeziunii grupului prin cooperare în clase incluzive

Training of the group cohesion by cooperation in inclusive classes

CZU: 376.5

Pag. 119-124

Frunze Olesea1, Lapoşina Emilia2
 
1 Universitatea de Studii Europene din Moldova,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 iunie 2019


Rezumat

În școală, copilul cu tulburări de dezvoltare face parte din grupul de elevi cu reușită joasă sau indisciplinați, el încălcând deseori regulamentul școlar și normele de comportare, fiind mereu sancționat de către educatori și respins de către mediul școlar (colegi), ca urmare fiind marginalizat. Ținând cont de necesitatea formării coeziunii grupului școlar, care poate deveni un factor educativ important, ce determină condiții pentru educație în grup și prin grup, presupunem, că în condiții dezirabile ale grupului școlar coeziv este posibil de menținut starea de bine a fiecărui membru al grupului neomogen

In school, the child with developmental disabilities belongs to the group of weak or indisciplined students, often violating school regulations and behavioral norms, being always sanctioned by educators and rejected by the school colleagues, as a result, they often being marginalized. Taking into account the importance of forming the cohesion of the school group, which can become an important educational factor that creates conditions for group and group education, we assume that under favorable conditions of the cohesive training school group it is possible to maintain the well-being of each member of the group non-uniform.

Cuvinte-cheie
copii cu dezabilități, adaptare, integrare, proces incluziv, coeziunea, grup şcolar,

children with disabilities, adaptation, integration, inclusive process, targeting, school group