Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
719 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 13:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.5 (19) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (599) |
SM ISO690:2012 FRUNZE, Olesea, LAPOŞINA, Emilia. Formarea coeziunii grupului prin cooperare în clase incluzive. In: Vector European, 2019, nr. 1, pp. 119-124. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 1 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 376.5 | ||||||
Pag. 119-124 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În școală, copilul cu tulburări de dezvoltare face parte din grupul de elevi cu reușită joasă sau indisciplinați, el încălcând deseori regulamentul școlar și normele de comportare, fiind mereu sancționat de către educatori și respins de către mediul școlar (colegi), ca urmare fiind marginalizat. Ținând cont de necesitatea formării coeziunii grupului școlar, care poate deveni un factor educativ important, ce determină condiții pentru educație în grup și prin grup, presupunem, că în condiții dezirabile ale grupului școlar coeziv este posibil de menținut starea de bine a fiecărui membru al grupului neomogen |
||||||
Cuvinte-cheie copii cu dezabilități, adaptare, integrare, proces incluziv, coeziunea, grup şcolar, children with disabilities, adaptation, integration, inclusive process, targeting, school group |
||||||
|