Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
915 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 18:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:796:[070+659.4](478) (1) |
General questions of trade and commerce. Market (803) |
Recreation. Entertainment. Games. Sport (1674) |
Newspapers. The Press. Journalism (543) |
Publicity. Information work. Public relations (382) |
SM ISO690:2012 GHENA, Cristian Nicolae. Preferințele consumatorilor de informație sportive din Republica Moldova. In: Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice, 2017, nr. 2(174), pp. 263-269. ISSN 1957-2294. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Filosofie, Sociologie şi Ştiinţe Politice | |||||
Numărul 2(174) / 2017 / ISSN 1957-2294 | |||||
|
|||||
CZU: 339.138:796:[070+659.4](478) | |||||
Pag. 263-269 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Obiectivele articolului sunt, în principal, de evidențiere a preferințelor consumatorilor de informație sportivă din Republica Moldova și utilizarea acestor informații în scopul asigurării conexiunii dintre fenomenul jurnalismului sportiv din Republica Moldova și tehnicile specifi ce de marketing practicate în economia de piață. Ipotezele de lucru descrise în articol arată că grupul-țintă cel mai elocvent pentru această cercetare sunt bărbații cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani din Republica Moldova, aceștia având cele mai avansate cunoștințe legate de sport. Metodele folosite sunt colectarea informațiilor cu ajutorul chestionarului, analiza univarială a răspunsurilor, interpretarea și valorifi carea acestora, analiza documentară calitativă, analiza documentară cantitativă etc. Rezultatele cercetării vorbesc despre valoarea formativă a motivației în contextul dinamicii orientării spre consumul de informație sportivă. Concluziile desprinse relevă că aprofundarea marketingului pentru sectorul jurnalismului sportiv reprezintă o arie extinsă de cercetare care ar putea aduce avantaje imediate funcţionării acestora şi efi cientizării segmentelor intercorelate de jurnalism sportiv, fenomen sportiv și instituții sportive. Din aceleași concluzii se mai desprinde și ideea conform căreia instrumentele care oferă informații sportive publicului consumator în Republica Moldova ar trebui optimizate și modernizate, pentru a face față concurenței cu produsele similare externe, în special cele din Rusia, România sau Ucraina. |
|||||
Cuvinte-cheie mass-media, jurnalism sportiv, marketing, sport, comunicare, mesaj, consumator, journalism, marketing, sport, communication, message, consumer |
|||||
|