Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
872 45 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-07-14 14:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (516) |
Organization of instruction (570) |
SM ISO690:2012 TINTIUC, Tatiana. Brandingul personal ca dimensiune a succesului profesional al cadrelor didactice. In: Vector European, 2019, nr. 2, pp. 178-181. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||||
Numărul 2 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||||
|
||||||||
CZU: 37.091 | ||||||||
Pag. 178-181 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
În acest articol, intenţionăm să valorificăm două concepte: branding personal şi succes profesional, abordate în contextul activităţii, comportamentului, personalităţii şi imaginii cadrului didactic. Concurenţa acerbă implică cunoaştere, pregătire profesională solidă, calificare standardizată, muncă şi produse/servicii de calitate în toate domeniile vieţii ceea ce implică în circuitul dezbaterilor aceste deziderate într-o lume în schimbare şi a competiţiei. În această perspectivă este supusă unei regândiri complexe educaţia de toate vârstele şi formarea profesională, respectiv, curriculumul şcolar şi cel universitar centrate în prezent pe formare de competenţe, asigurare de succes profesio-nal, dar pe o educaţie de calitate. |
||||||||
Cuvinte-cheie cadrul didactic, competenţă, performanţă, calitate, eficienţă, branding personal, succes profesional, competence, professional success, performance, Quality, efficiency, personal branding |
||||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-79149</doi_batch_id> <timestamp>1728896557</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>[email protected]</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea de Studii Europene din Moldova</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Vector European</full_title> <issn media_type='print'>23451106</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <issue>2</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Brandingul personal ca dimensiune a succesului profesional al cadrelor didactice</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>Tatiana</given_name> <surname>Tintiuc</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2019</year> </publication_date> <pages> <first_page>178</first_page> <last_page>181</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>