Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1192 133 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-11-13 12:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.034 (104) |
Education (15449) |
SM ISO690:2012 RUSU, Paraschiva Rodica. Educația morală. In: Vector European, 2019, nr. 2, pp. 170-174. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||||
Numărul 2 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||||
|
||||||||
CZU: 37.034 | ||||||||
Pag. 170-174 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Abilitatea morală este ceea care diferențiază cu adevărat omul de oricare alte viețuitoare. Ea se dezvoltă cel mai bine în instituțiile de învățământ. Această lucrare prezentând și argumente solide conform cărora moralitatea nu este un factor de mediu sau o moștenire genetică, ci trebuie învățată. Scopul educației morale este stimularea dezvolării „naturale‖ a judecății morale a copiilor și a capacităților care le permit să-și folosească propria judecată morală pentru a controla propriul comportament. Metodele noi de învățare a moralității în școli, vin să completeze nevoile elevilor și abilitățile de face schimbărilor și provocărilor societății contemporane. |
||||||||
Cuvinte-cheie moralitate, competențe morale, ereditate, mediu educație, morality, moral competence, heredity, environment, education |
||||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Rusu, P.</dc:creator> <dc:date>2019-06-06</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Abilitatea morală este ceea care diferențiază cu adevărat omul de oricare alte viețuitoare. Ea se dezvoltă cel mai bine în instituțiile de învățământ. Această lucrare prezentând și argumente solide conform cărora moralitatea nu este un factor de mediu sau o moștenire genetică, ci trebuie învățată. Scopul educației morale este stimularea dezvolării „naturale‖ a judecății morale a copiilor și a capacităților care le permit să-și folosească propria judecată morală pentru a controla propriul comportament. Metodele noi de învățare a moralității în școli, vin să completeze nevoile elevilor și abilitățile de face schimbărilor și provocărilor societății contemporane.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Moral ability is what really differentiates us from any other creature. It is developed utmost in educational institutions. The paper presents strong arguments that morality is not an environmental factor or a genetic heritage but must be taught. The purpose of moral education is to stimulate the „natural‖ development of the moral judgment of children and the capabilities that allow them to use their own moral judgment to control their own behavior. New methods of learning morality in schools come to complement pupils ‗needs and abilities to cope with changes and challenges of contemporary society.</p></dc:description> <dc:source>Vector European (2) 170-174</dc:source> <dc:subject>moralitate</dc:subject> <dc:subject>competențe morale</dc:subject> <dc:subject>ereditate</dc:subject> <dc:subject>mediu educație</dc:subject> <dc:subject>morality</dc:subject> <dc:subject>moral competence</dc:subject> <dc:subject>heredity</dc:subject> <dc:subject>environment</dc:subject> <dc:subject>education</dc:subject> <dc:title>Educația morală</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>