Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1475 232 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-11-29 11:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6:37.0 (9) |
Social psychology (1041) |
Education (15449) |
SM ISO690:2012 RUSNAC, Valentina. Rezolvarea situațiilor conflictuale în mediul educațional. In: Vector European, 2019, nr. 2, pp. 166-169. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||||
Numărul 2 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||||
|
||||||||
CZU: 316.6:37.0 | ||||||||
Pag. 166-169 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
În contextul educațional modern se acceptă și se promovează ideea că școala trebuie să fie un mediu privilegiat, al securității, nonviolent și liber de conflicte. Din aceste considerente, domeniul educaţional trebuie să valori-ice metode eficiente şi strategii de rezolvare a conflictelor. Toate acestea impun o cunoaştere şi o iniţiere în teoria conflictului, cu scopul reducerii consecinţelor negative ale conflictelor, cât şi soluţionarea lor adecvată mediului școlar. |
||||||||
Cuvinte-cheie conflict, mediul educaţional, rezolvare de conflicte, conflict, educational environment, conflict solving |
||||||||
|