Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
783 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 18:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.015 (39) |
Kinds of school providing general education (1985) |
SM ISO690:2012 CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena, MĂLIGĂ, Doina. Strategii aplicative axate pe dezvoltarea personală a elevilor din ciclul gimnazial. In: Vector European, 2019, nr. 2, pp. 145-151. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | |||||
Numărul 2 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | |||||
|
|||||
CZU: 373.015 | |||||
Pag. 145-151 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Între condiţiile solicitate pentru ca învăţarea şcolară să fie procesual eficace, indicii privind normalitatea, nivelul, ritmul şi calitatea dezvoltării personale devin prioritare. În acest articol ne propunem să prezentăm, dar şi propunem un element inovativ în activitatea didactică a cadrelor didactice, şi anume utilizarea strategiilor aplicative la disciplina şcolară Dezvoltarea personală, în scopul stimulării motivaţiei şcolare, dar şi pentru funcţionarea dezvoltării personale a elevilor din ciclul gimnazial. |
|||||
Cuvinte-cheie dezvoltarea personală, motivaţia şcolară, aplicaţii, strategii aplicative, sinele elevilor, personal development, school motivation, applications, applied strategies, students' self |
|||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Creangă (Davidescu), E.</dc:creator> <dc:creator>Măligă, D.</dc:creator> <dc:date>2019-06-06</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Între condiţiile solicitate pentru ca învăţarea şcolară să fie procesual eficace, indicii privind normalitatea, nivelul, ritmul şi calitatea dezvoltării personale devin prioritare. În acest articol ne propunem să prezentăm, dar şi propunem un element inovativ în activitatea didactică a cadrelor didactice, şi anume utilizarea strategiilor aplicative la disciplina şcolară Dezvoltarea personală, în scopul stimulării motivaţiei şcolare, dar şi pentru funcţionarea dezvoltării personale a elevilor din ciclul gimnazial.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Among the conditions required for school education to be process effectively, those relating to the normali-ty, level, pace and quality of personal development become a priority. In this article, we propose to present and propose an innovative element in didactic activity of teachers, namely the use of applied strategies in the school discipline of personal development, in order to stimulate the school motivation, but also for the personal development of pupils in the gymnasium cycle</p></dc:description> <dc:source>Vector European (2) 145-151</dc:source> <dc:subject>dezvoltarea personală</dc:subject> <dc:subject>motivaţia şcolară</dc:subject> <dc:subject>aplicaţii</dc:subject> <dc:subject>strategii aplicative</dc:subject> <dc:subject>sinele elevilor</dc:subject> <dc:subject>personal development</dc:subject> <dc:subject>school motivation</dc:subject> <dc:subject>applications</dc:subject> <dc:subject>applied strategies</dc:subject> <dc:subject>students' self</dc:subject> <dc:title>Strategii aplicative axate pe dezvoltarea personală a elevilor din ciclul gimnazial</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>