Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
803 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-12 18:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.015 (39) |
Kinds of school providing general education (2002) |
SM ISO690:2012 CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena, MĂLIGĂ, Doina. Strategii aplicative axate pe dezvoltarea personală a elevilor din ciclul gimnazial. In: Vector European, 2019, nr. 2, pp. 145-151. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 2 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 373.015 | ||||||
Pag. 145-151 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Între condiţiile solicitate pentru ca învăţarea şcolară să fie procesual eficace, indicii privind normalitatea, nivelul, ritmul şi calitatea dezvoltării personale devin prioritare. În acest articol ne propunem să prezentăm, dar şi propunem un element inovativ în activitatea didactică a cadrelor didactice, şi anume utilizarea strategiilor aplicative la disciplina şcolară Dezvoltarea personală, în scopul stimulării motivaţiei şcolare, dar şi pentru funcţionarea dezvoltării personale a elevilor din ciclul gimnazial. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltarea personală, motivaţia şcolară, aplicaţii, strategii aplicative, sinele elevilor, personal development, school motivation, applications, applied strategies, students' self |
||||||
|