Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1697 147 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-15 14:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2:73/75 (1) |
Kinds of school providing general education (1985) |
Plastic arts (429) |
Drawing. Design. Applied arts and crafts (1188) |
Painting (2336) |
SM ISO690:2012 COJOLEANCĂ, Raluca Elena. Rolul artei plastice în dezvoltarea capacităţilor creative ale preşcolarilor. In: Vector European, 2018, nr. 2, pp. 124-126. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | |||||
Numărul 2 / 2018 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | |||||
|
|||||
CZU: 373.2:73/75 | |||||
Pag. 124-126 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În grădiniţă, educatorul este cel care trebuie să-l iniţieze pe copil în desen şi pictură. Desenul liber sau tema-tic reprezintă o cale potrivită, de evaluare a personalităţii copilului, a problemelor sale emoţionale, a capacităţilor şi a dificultăţilor sale de a se adapta la mediul şcolar şi social, etc. Dezvoltarea creativităţii contribuie la asigurarea autonomiei persoanelor, autonomia ce înlesneşte şi îmbogăteşte relaţiile sociale. Interesul psihologilor şi pedagogilor pentru realizările plastice ale copiilor a fost priori-tar, apreciind că practica desenului angajează puternic capacitatea de observaţie a copilului, contribuind la dezvolta-rea spiritului de observaţie |
|||||
Cuvinte-cheie educaţie, creativitate, mediu şcolar, educations, creativity, school environment |
|||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Cojoleancă, R.</dc:creator> <dc:date>2018-12-27</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În grădiniţă, educatorul este cel care trebuie să-l iniţieze pe copil în desen şi pictură. Desenul liber sau tema-tic reprezintă o cale potrivită, de evaluare a personalităţii copilului, a problemelor sale emoţionale, a capacităţilor şi a dificultăţilor sale de a se adapta la mediul şcolar şi social, etc. Dezvoltarea creativităţii contribuie la asigurarea autonomiei persoanelor, autonomia ce înlesneşte şi îmbogăteşte relaţiile sociale. Interesul psihologilor şi pedagogilor pentru realizările plastice ale copiilor a fost priori-tar, apreciind că practica desenului angajează puternic capacitatea de observaţie a copilului, contribuind la dezvolta-rea spiritului de observaţie</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>In kindergarten, the teacher is the one who initiates the child in drawing and painting. Free drawing or thematic one represent a suitable way to evaluate the child's personality, his emotional problems, his capacities and his difficulties in order for him or her to be adaptable to school and social environment, etc. Developing creativity contributes at the enpowering the individuals autonomy that enables and enriches social relations. The interest that the psychologists and teachers showed for the achievements of children regardind plastic arts was a priority, saying that drawing strongly committed children observation ability, contributing to develop the spirit of observation.</p></dc:description> <dc:source>Vector European (2) 124-126</dc:source> <dc:subject>educaţie</dc:subject> <dc:subject>creativitate</dc:subject> <dc:subject>mediu şcolar</dc:subject> <dc:subject>educations</dc:subject> <dc:subject>creativity</dc:subject> <dc:subject>school environment</dc:subject> <dc:title>Rolul artei plastice în dezvoltarea capacităţilor creative ale preşcolarilor</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>