Articolul precedent |
Articolul urmator |
685 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-17 19:51 |
SM ISO690:2012 MORARU, Ina. Particularităţi în dezvoltarea comunicarării sociale la varsta fragedă. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: International conference of applied psychology, Ed. 1, 29-30 noiembrie 2018, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, p. 41. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research 2018 | ||||||
Conferința "International Conference of Applied psychology" 1, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 41-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Ereditatea si mediul social au fost și vor fi considerați cei mai importanți factori în dezvoltarea umană. Educația intervine ca un ”mediator”, care la randul său poate să asigure adaptarea optima a copilului la cerințele societății, bazându-se pe potențialul individual al acestuia. Diferite etape de dezvoltare a copilului sunt remarcate prin diferite elemente specific, care fiind cunoscute pot asigura un șir de beneficii atât copiului cât și celor care-l înconjoară. Prima copilărie sau perioada fragedă poate fi, pe buna dreptate, considerat un moment crucial în dezvoltarea copilului, deoarece anume la această etapă cel din urmă reușește să se desprindă partial de adult (mama), astfel făcând primii pași în cunoașterea active a mediului social. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare, eriditate, comunicare, competenţă, vârstă fragedă, etc, development, heredity, communication, skills, early childhood, etc. |
||||||
|