Articolul precedent |
Articolul urmator |
696 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-22 17:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:027 (1) |
General questions of trade and commerce. Market (811) |
Librarianship (690) |
SM ISO690:2012 RAILEAN, Elena. Событийный маркетинг как средство продвижения библиотечных услуг. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Ştiinţe umanistice, Ed. 1, 8-9 noiembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, R, SU, pp. 180-183. ISBN 978-9975-142-48-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Integrare prin cercetare și inovare. R, SU, 2018 |
||||||
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare" 1, Chișinău, Moldova, 8-9 noiembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:027 | ||||||
Pag. 180-183 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|