Bune practici de creare și promovare a imaginii autorităților administrației publice locale în comuna Șolcani, raionul Soroca
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
774 19
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-30 08:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
352:659.4(478) (1)
Lowest levels of administration. Local government. Municipal administration. Local authorities (415)
Publicity. Information work. Public relations (382)
SM ISO690:2012
TINCU, Violeta, IFTODII, Lucia. Bune practici de creare și promovare a imaginii autorităților administrației publice locale în comuna Șolcani, raionul Soroca. In: Administrarea Publică, 2019, nr. 2(102), pp. 34-42. ISSN 1813-8489.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Administrarea Publică
Numărul 2(102) / 2019 / ISSN 1813-8489

Bune practici de creare și promovare a imaginii autorităților administrației publice locale în comuna Șolcani, raionul Soroca

Good practices of creating and promoting the image of the local public administration authorities in the village of Şolcani, Soroca district

Передовая практика создания и продвижения имиджа органов местного публичного управления в коммуне Шолкань, Сорокского района

CZU: 352:659.4(478)

Pag. 34-42

Tincu Violeta1, Iftodii Lucia2
 
1 Academia de Administrare Publică, Republica Moldova,
2 Consiliul local Şolcani, raionul Soroca
 
Disponibil în IBN: 30 mai 2019


Rezumat

The authors study local government image establishment and promotion in the village of Şolcani, Soroca district, even if local government authorities have neither a specialized body in charge of public relations, nor resources needed to contract outside imagemakers. However, Şolcani local government has an extensive experience in both image establishment and promotion, in terms of both local government authorities’ image, and village image in general. Thus, several innovative and replicable good practices can be identified in the village of Şolcani, Soroca district - image builders’ management, image transfer, the image promotion through event management, using local media as an image builder, using social media as a tool for promoting one’s image etc.

În prezentul articol, autorii studiază unele bune practici de creare şi promovare a imaginii autorităţilor administraţiei publice locale din comuna Şolcani, raionul Soroca, în condiţiile în care autorităţile locale nu dispun de o structură specializată de relaţii publice şi nici de resursele necesare pentru contractarea unor imagemakeri din exterior. Administraţia publică locală din Şolcani posedă totuşi o experienţă solidă în formarea şi promovarea imaginii – atât a autorităţilor administraţiei publice locale, cât şi a localităţii în genere. În acest sens, pot fi identificate anumite bune practici inovative şi replicabile – gestionarea unor surse de imagine, utilizarea transferului de imagine, promovarea imaginii prin intermediul evenimentelor promoţionale, utilizarea mass-mediei locale ca sursă de imagine, folosirea reţelelor sociale ca instrument de promovare a imaginii etc.

Cuvinte-cheie
local government, public relations, image, local government image, management, Strategies, promotion,

administraţie publică locală, relații publice, imagine, imagine a autorităţii administraţiei publice locale, gestionare, strategii, promovare