Articolul precedent |
Articolul urmator |
589 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-11 22:40 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.133.1'243 (10) |
General questions of didactics and method (1201) |
Gallo-Romance / Gallo-Romanic languages (244) |
SM ISO690:2012 CRISTEA, Marina. Le théâtre comme moyen efficace pour enseigner le français précoce. In: Interuniversitaria, Ed. 11, 20 mai 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 11, Vol.1, pp. 161-168. ISBN 978-9975-50-169-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 11, Vol.1, 2015 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 11, Bălți, Moldova, 20 mai 2015 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.133.1'243 | ||||||
Pag. 161-168 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol tratează problema utilizării teatrului ca instrument de preda-re a limbii franceze ca limbă străină. El reprezintă un suport distractiv şi motivant. Ne propunem să concepem activităţi teatrale pentru copiii de 5-7 ani. Primul scop este de a-i face să înveţe limba franceză. Al doilea este de a-i motiva, a-i debloca şi a le ajuta să devină locutori independenţi în diverse situaţii de comunicare. |
||||||
Cuvinte-cheie teatru, tehnică, predare – învăţare a limbii franceze ca limbă străină |
||||||
|