Evoluția/revoluția discursului publicitar francez
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
833 29
Ultima descărcare din IBN:
2022-05-23 13:31
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
811.133.1.9-3 (1)
Gallo-Romance / Gallo-Romanic languages (244)
SM ISO690:2012
ENICOV, Cristina. Evoluția/revoluția discursului publicitar francez. In: Philologia, 2019, nr. 1-2(301-302), pp. 78-85. ISSN 1857-4300.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Philologia
Numărul 1-2(301-302) / 2019 / ISSN 1857-4300 /ISSNe 2587-3717

Evoluția/revoluția discursului publicitar francez

Evolution/ revolution of French advertising speech

CZU: 811.133.1.9-3

Pag. 78-85

Enicov Cristina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 30 aprilie 2019


Rezumat

the present article handles the evolutionary aspects of the specific discursive training, the french advertising speech. From the advertisement to the virtual reality announcement, the universe of the advertising knew regularly how to adapt itself to the evolutions of the society. The advertising became in the contemporary society like an emblem, a complex and omnipresent phenomenon, which continues to mark us constantly. Definitively penetrated into our lifes, being a part of the wide space of the media communication while being infiltrated in the mentality and the behavior of the modern man, the advertising constitutes the artificial and short-lived “decoration” of the media culture, and as well as the “background noise “ of the daily existence . Since its appearance, the advertising never stopped evolving, so much by techniques and supports which it uses, but also with the speeches it spreads. The presentation of the typical main clauses of advertisements with their characteristics and the trends of the advertising speech throughout its evolution until the presentation of the parameters of the advertising of the XXIth century, century of the technological revolution establishes the object of article.

Prezentul articol tratează aspectele evolutive ale formării discursive specifice, discursul publicitar francez. De la publicitate la anunţul realităţii virtuale, universul publicităţii a ştiut în mod regulat cum să se adapteze la evoluţiile societăţii. Publicitatea a devenit în societatea contemporană o emblemă, un fenomen complex, şi omniprezent, care continuă să ne marcheze în mod constant. Pătruns definitiv în viaţa noastră, fiind parte a spaţiului larg, al comunicării media, fiind infiltrat în mentalitatea şi comportamentul omului modern, publicitatea constituie "decorarea" artificială şi de scurtă durată a culturii mass-media, şi precum şi "zgomotul de fond" al existenţei zilnice. De la apariţia sa, publicitatea nu a încetat niciodată să evolueze, atât în tehnici şi suporturi pe care le foloseşte, cât şi prin descursurile prin care le răspândeşte. Prezentarea clauzelor principale tipice ale anunţurilor cu caracteristicile lor şi tendinţele discursului publicitar de-a lungul evoluţiei sale pâna la prezentarea parametrilor publicităţii secolului XXI, secolul revoluţiei tehnologice, stabileşte obiectul articolului.

Cuvinte-cheie
speech, advertising speech advertising, evolutionary aspects, media communication,

discurs, discurs publicitar, aspecte evolutive, comunicare mediatică.