Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
882 59 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-15 00:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
06:008+06:316.776 (1) |
Organizations of a general nature (1138) |
Civilization. Culture. Progress (818) |
Sociology of culture. Cultural context of social life (790) |
SM ISO690:2012 LAZĂR, Ludmila. Miturile in comunicarea organizațională. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2018, nr. 1(32), pp. 206-210. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 1(32) / 2018 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 06:008+06:316.776 | ||||||
Pag. 206-210 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cultura organizațională este alcătuită din mai multe elemente importante, unele vizibile, altele mai puțin vizibile care stau la baza proceselor de comunicare, ce se desfășoară în organizații. Comportamentul angajaților este influențat de valorile de bază ale instituției care sunt transmise și îmbogățite prin mituri, un gen de “metafore” organizaționale. În studiul prezent ne propunem să identificăm arhetipurile mitice, să elucidăm tipologia și caracteristicile miturilor, precum și funcțiile lor în comunicarea din cadrul organizațiilor, pentru a scoate în evidență complexitatea acestui instrument valoros de creștere a performanței organizației |
||||||
Cuvinte-cheie arhetip, comunicare, cultura organizaţională, mit, mitologie organizatională, archetype, communication, organizational culture, myth, organizational mythology |
||||||
|