Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
847 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 18:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.035-057.87 (2) |
Higher education. Universities. Academic study (2563) |
SM ISO690:2012 TROFĂILĂ, Lidia. Aptitudinile comunicative și organizatorice la studenții cu profil pedagogic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 3(14), pp. 99-107. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(14) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.035-057.87 | ||||||
Pag. 99-107 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Aptitudinile sunt niște însușiri ale personalității care sporesc randamentul în activitate. Din aceste considerente ele sunt deosebit de necesare în activitatea profesională. Profesorul trebuie să fie comunicabil, sociabil, să-și poată organiza propria comunicare, activitate precum și comunicarea, activitatea discipolilor săi. La majoritatea studenților anului I de studii aptitudinile comunicative și organizatorice sunt slab dezvoltate. În activitatea pedagogică acestea sunt aptitudinile profesionale de bază. Pe parcursul anilor de studii trebuie aprofundate. |
||||||
Cuvinte-cheie aptitudini, organizatorice, comunicative, profesionale, generale, speciale, interes pedagogic, activitate pedagogică, aptitudini pedagogice, profil pedagogic, orientare profesională., skills, pedagogical, communicative, organizational, professional, General, special, pedagogical interest, pedagogical activity, pedagogical profile, professional orientation. |
||||||
|