Psihologia învățării eficiente la studenți
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1092 41
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-09 17:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.015.3-057.87 (6)
Higher education. Universities. Academic study (2533)
SM ISO690:2012
SILISTRARU, Nicolae, GLAVAN, Aurelia, ȚOPA, Aurelia. Psihologia învățării eficiente la studenți. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 3(14), pp. 4-11. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(14) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Psihologia învățării eficiente la studenți

The psihology of effective learning for students

CZU: 378.015.3-057.87

Pag. 4-11

Silistraru Nicolae, Glavan Aurelia, Țopa Aurelia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 2 aprilie 2019


Rezumat

Învățarea a fost și continuă să rămână o temă centrală pentru psihologie și permanentă pentru cercetarea psihologică, datorită complexității și importanței acestui proces pentru evoluția societății. Învățarea, fiind o activitate psihică complexă de însușire activă a deprinderilor și de formare a cunoștințelor și asimilare a experiențelor sociale, duce la dezvoltarea personalității studentului. Specialiștii subliniază rolul deosebit pe care îl joacă cadrele didactice, contribuția acestora în meseria de a-i învăța pe studenți cum să învețe, adaptată nevoilor, intereselor, calităților personale, aspirațiilor, stilului de învățare identificat. Sistemul educațional al viitorului se va baza pe autoînvățare ca formă dominantă a educației, profesorii devenind consilieri sau consultanți, educația creativ-cognitivă înlocuind educația tradițională

Learning has been and remains to be a central theme for psychology and psychological research, due to the complexity and importance of this process for the evolution of our society. Learning is a complex mental activity of acquiring skills and knowledge training and assimilation of social experiences that leads to the development of a student's personality. Specialists emphasize the particular role that teachers play, their contribution to the job of teaching students how to learn, tailored to their needs, interests, personal qualities, aspirations and learning style. The educational system of the future will be based on self-learning as a dominant form of education with teachers as counselors or consultants, creative-cognitive education replacing traditional education

Cuvinte-cheie
învăţare eficientă, studenţi, personalitate, cadre didactice, educație creativ-cognitivă, stiluri de învățare.,

effective learning, students, personality, teachers, creative-cognitive education.