Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1092 41 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-09 17:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.015.3-057.87 (6) |
Higher education. Universities. Academic study (2533) |
SM ISO690:2012 SILISTRARU, Nicolae, GLAVAN, Aurelia, ȚOPA, Aurelia. Psihologia învățării eficiente la studenți. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 3(14), pp. 4-11. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||
Numărul 3(14) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||
|
|||||
CZU: 378.015.3-057.87 | |||||
Pag. 4-11 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Învățarea a fost și continuă să rămână o temă centrală pentru psihologie și permanentă pentru cercetarea psihologică, datorită complexității și importanței acestui proces pentru evoluția societății. Învățarea, fiind o activitate psihică complexă de însușire activă a deprinderilor și de formare a cunoștințelor și asimilare a experiențelor sociale, duce la dezvoltarea personalității studentului. Specialiștii subliniază rolul deosebit pe care îl joacă cadrele didactice, contribuția acestora în meseria de a-i învăța pe studenți cum să învețe, adaptată nevoilor, intereselor, calităților personale, aspirațiilor, stilului de învățare identificat. Sistemul educațional al viitorului se va baza pe autoînvățare ca formă dominantă a educației, profesorii devenind consilieri sau consultanți, educația creativ-cognitivă înlocuind educația tradițională |
|||||
Cuvinte-cheie învăţare eficientă, studenţi, personalitate, cadre didactice, educație creativ-cognitivă, stiluri de învățare., effective learning, students, personality, teachers, creative-cognitive education. |
|||||
|