La securité et l ‘insecurité linguistique aux cours de français
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
590 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-01 19:20
SM ISO690:2012
SOLCAN, Angela. La securité et l ‘insecurité linguistique aux cours de français. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.2, pp. 90-95. ISBN 978-9975-46-240-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 17, Vol.2, 2015
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015

La securité et l ‘insecurité linguistique aux cours de français


Pag. 90-95

Solcan Angela
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 4 martie 2019


Rezumat

La cursul de limbă franceză, atît studenţii, cît şi profesorii, pot fi într-o insecuritate lingvistică. Insecuritatea sau securitatea ţin de raportul pe care îl stabileşte un locutor între propria performanţă verbală şi norma socială externă, insecuritatea apărînd atunci cînd constatăm că prestaţia noastră este inadecvată faţă de un standard, un nivel de excelenţă pe care altul mai „competent”, mai „legitim” este gata să-l respecte.