Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
679 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2019-03-04 15:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:316.4+366.5 (1) |
General questions of trade and commerce. Market (811) |
Social processes. Social dynamics (580) |
Consumerism (154) |
SM ISO690:2012 PUIU, C., IAGĂRU, R., PUIU, Vasile George, NEAMŢU, Fl.. Estimates on measuring the consumer’s satisfaction. In: Meridian Ingineresc, 2014, nr. 2, pp. 82-89. ISSN 1683-853X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Meridian Ingineresc | ||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1683-853X | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:316.4+366.5 | ||||||
Pag. 82-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această lucrare își propune să susțină faptul că un proces de măsurare a satisfacției consumatorului efectuat într-un mod obiectiv și corect poate oferi datele și informațiile necesare pentru a face compatibile, în cadrul procesului, toate părțile participante. Acesta va avea ca rezultat o valoare durabilă la consumator și o orientare participativă a propriilor angajați și parteneri în măsură pentru valoarea adăugată. |
||||||
|