Aspecte teoretice de formare a competentelor de autoeducatie la elevii din clasele primare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
921 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-01-11 19:05
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa, POPA, Natalia. Aspecte teoretice de formare a competentelor de autoeducatie la elevii din clasele primare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.1, pp. 268-275. ISBN 978-9975-46-239-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 17, Vol.1, 2015
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015

Aspecte teoretice de formare a competentelor de autoeducatie la elevii din clasele primare


Pag. 268-275

Cuzneţov Larisa, Popa Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 1 martie 2019


Rezumat

The study provides some theoretical landmarks on selfeducation. Self-education is a process of awareness of the need to develop the own personality, recovery of creative potential through extra an additional effort directed to reunification of all positive qualities of personality. It was analyzed the following aspects: selfknowledge, self-assessment, self-modeling, self-discipline, selfregulation and self-overcoming.