Concerning pragmatics of modern english advertising
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1670 5
Ultima descărcare din IBN:
2020-10-05 10:58
SM ISO690:2012
ŞINGHIREI, Valentina, DONEŢ, Oleg. Concerning pragmatics of modern english advertising. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2007, nr. 10, pp. 161-166. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 10 / 2007 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

Concerning pragmatics of modern english advertising

Pag. 161-166

Şinghirei Valentina, Doneţ Oleg
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 10 decembrie 2013


Rezumat

Articolul de faţă este dedicat cercetării ştiinţifice şi metodice în pragmatică. După cum este cunoscut, de decenii savanţii au pus în aplicare metode şi tehnici tradiţionale în studierea limbajului de reclamă, dar totuşi mai sunt multe probleme interesante pentru lingvişti privind diferite domenii. Pragmatica este domeniul unde limbajul de reclamă să găsească caracteristici noi care vor completa cu informaţii necesare pentru înţelegerea mai aprofundată a reclamei. De asemenea, este cunoscut faptul că limbajul de reclamă aparţine stilului funcţional deosebit, încă nu este destul de clar ce fel de caracteristici are şi cum ar putea fi descris mai aprofundat. Limbajul de reclamă are propria menire în formarea de bază a perceperii limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei americane din punctul de vedere al pragmaticii şi prezintă caracteristici ale pragmaticii limbajului de reclamă în limba engleză.