Articolul precedent |
Articolul urmator |
744 0 |
SM ISO690:2012 КОВАЛЕВА, Елена. Роль саморегуляции в самоактуализации личности педагогов. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.1, pp. 46-51. ISBN 978-9975-46-293-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 18, Vol.1, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 18, Chișinău, Moldova, 23-24 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 46-51 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
A self-regulation is a factor of the educational process. Developing self-regulation system components, you may achieve the establishment of personal and environmental harmony. The goal formation, emotions and the will have a special value in self-regulation structure. You have to take the individual differences into account when developing personal self-regulation. |
||||||
|