Articolul precedent |
Articolul urmator |
935 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-11-24 20:13 |
SM ISO690:2012 ROȘCA-CEBAN, Daniela, ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Utilitatea, vizualizarea și metoda științifică de cunoaștere a funcționării și dezvoltării imaginației creative. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.3, pp. 204-210. ISBN 978-9975-46-336-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.3, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 204-210 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Many believe that creative imagination and creative forces are limited by their own capabilities. The validity of these ideas are partial and does not reflect reality in full measure. In this investigation we are studying and analyzing creative potential, and trying to demonstrate that creative imagination has no limits. Everyone must realize that access to creativity unknown is free and exploration of capabilities of our mind can be achieved in various ways, they dependent on the concentration of our attention, the environment in which we operate, in other words, different environments expose us to a different experience, which contribute to the formation and development of creative imagination. |
||||||
|