Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
846 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-05 20:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014 (255) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3908) |
SM ISO690:2012 BARBĂROȘ, Claudia. Abordări teoretice privind definirea conceptului de competenţă. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 4(60), pp. 19-25. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(60) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014 | ||||||
Pag. 19-25 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul propus spre publicare abordează conceptul de competenţă din punctul de vedere al savanţilor autohtoni și din străinătate și trece în revistă semnificaţiile actuale ale noţiunii date. Termenul de competenţă este unul popular și răspândit în diverse domenii ale vieţii, inclusiv în educaţie. În contextul politicilor educaţionale contemporane, fără acest concept inovaţional ar fi imposibil de apreciat activitatea cadrelor didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie abordări teoretice, definiţie, competenţă, abilitate, atitudini, capacitate, acţiune, comportament, metacogniţie, reflecţie, performanţă., competence, ability, attitudes, Capacity, action, behavior, metacognition, reflection, performance. |
||||||
|