Abordări teoretice privind definirea conceptului de competenţă
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
846 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-05 20:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.014 (255)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3908)
SM ISO690:2012
BARBĂROȘ, Claudia. Abordări teoretice privind definirea conceptului de competenţă. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 4(60), pp. 19-25. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(60) / 2018 / ISSN 1811-5470

Abordări teoretice privind definirea conceptului de competenţă

Theoretical approaches concerning the definition of the concept of competence

CZU: 37.014

Pag. 19-25

Barbăroș Claudia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 24 februarie 2019


Rezumat

Articolul propus spre publicare abordează conceptul de competenţă din punctul de vedere al savanţilor autohtoni și din străinătate și trece în revistă semnificaţiile actuale ale noţiunii date. Termenul de competenţă este unul popular și răspândit în diverse domenii ale vieţii, inclusiv în educaţie. În contextul politicilor educaţionale contemporane, fără acest concept inovaţional ar fi imposibil de apreciat activitatea cadrelor didactice.

The article approaches the concept of competence from the point of view of the native and foreign scholars and reviews the current meanings of the given term. The term of proficiency is popular and popular in various areas of life, including education. In the context of contemporary educational policies, without this innovative concept it would be impossible to appreciate the work of teachers.

Cuvinte-cheie
abordări teoretice, definiţie, competenţă, abilitate, atitudini, capacitate, acţiune, comportament, metacogniţie, reflecţie, performanţă.,

competence, ability, attitudes, Capacity, action, behavior, metacognition, reflection, performance.