Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
809 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-12 23:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046 (259) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3845) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria. Reflecţii privind dezvoltarea axiologică a curriculumului şcolar. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 4(60), pp. 13-18. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||
Numărul 4(60) / 2018 / ISSN 1811-5470 | |||||
|
|||||
CZU: 37.016.046 | |||||
Pag. 13-18 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul pune problema crizei de valori din societatea contemporană, evidenţiază rolul curriculumului şcolar în valorizarea personalităţii elevului şi propune un referenţial axiologic la care ar trebui să se raporteze activitatea de proiectare şi realizare a educaţiei în învăţământul general. |
|||||
Cuvinte-cheie educaţie, criză de valori, formarea personalităţii, curriculum școlar, referenţial axiologic., education, crisis of values, personality development, school curriculum, axiological referential. |
|||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Hadîrcă, M.I.</dc:creator> <dc:date>2018-12-15</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Articolul pune problema crizei de valori din societatea contemporană, evidenţiază rolul curriculumului şcolar în valorizarea personalităţii elevului şi propune un referenţial axiologic la care ar trebui să se raporteze activitatea de proiectare şi realizare a educaţiei în învăţământul general.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>The article tackles the crisis of values in the contemporary society, highlights the role of the school curriculum in developing the personality of the pupil, and suggests an axiological referential which could guide the development and implementation of education at the pre-university level</p></dc:description> <dc:source>Univers Pedagogic 60 (4) 13-18</dc:source> <dc:subject>educaţie</dc:subject> <dc:subject>criză de valori</dc:subject> <dc:subject>formarea personalităţii</dc:subject> <dc:subject>curriculum școlar</dc:subject> <dc:subject>referenţial axiologic.</dc:subject> <dc:subject>education</dc:subject> <dc:subject>crisis of values</dc:subject> <dc:subject>personality development</dc:subject> <dc:subject>school curriculum</dc:subject> <dc:subject>axiological referential.</dc:subject> <dc:title>Reflecţii privind dezvoltarea axiologică a curriculumului şcolar</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>