Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
839 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 08:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046 (259) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3894) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria. Reflecţii privind dezvoltarea axiologică a curriculumului şcolar. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 4(60), pp. 13-18. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(60) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046 | ||||||
Pag. 13-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul pune problema crizei de valori din societatea contemporană, evidenţiază rolul curriculumului şcolar în valorizarea personalităţii elevului şi propune un referenţial axiologic la care ar trebui să se raporteze activitatea de proiectare şi realizare a educaţiei în învăţământul general. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, criză de valori, formarea personalităţii, curriculum școlar, referenţial axiologic., education, crisis of values, personality development, school curriculum, axiological referential. |
||||||
|