Articolul precedent |
Articolul urmator |
696 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-24 19:40 |
SM ISO690:2012 OHRIMENCO (BOŢAN), Aliona. Dezvoltarea copilului prin activităţi nonformale în parteneriat cu familia. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 59-65. ISBN 978-9975-46-335-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 59-65 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The content of this paper focuses on parent – teacher relationships. Preschool education represent the base in forming the child's personality. And the presence of family in the kindergarten will be the link between the child and the unknown environment. Family – kindergarten partnership and actions that they perform leads to the training of child for adult life. The building correctly partnership between families and early childhood staff leads to a good education, without risk of school failure later. In this way, the paper is designed to provide characteristics of effective partnerships. |
||||||
|