Articolul precedent |
Articolul urmator |
678 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-03-25 11:32 |
SM ISO690:2012 ТОПОР, Габриэлла. Аутентичный текст как средство формирования социокультурной компетенции при изучении русского языка как иностранного. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.4, pp. 306-315. ISBN 978-9975-46-337-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.4, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 306-315 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present article is devoted to the study of authentic text as means of developing communicative competence in the study of Russian as a foreign language. The article analyzes different types of authentic texts, their main characteristics and their role in the study of Russian as a foreign language. It also draws the attention to the importance of using these texts at different stages of learning Russian as foreign language. |
||||||
|