Articolul precedent |
Articolul urmator |
784 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-11 19:41 |
SM ISO690:2012 ЛАПОШИНА, Эмилия. Формирование сотрудничества у учащихся в условиях инклюзивного класса. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.1, pp. 240-248. ISBN 978-9975-46-333-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.1, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 240-248 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The process of formation of interpersonal relations children/students in grades integrated education is one of the means to ensure the socialization and integration of children with special needs in society, which is one of the goals of inclusive education. Article aims to explore the possibility of overcoming the social exclusion of children with special needs in terms of inclusive education in the specially organized cooperation activity. |
||||||
|