Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1298 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-04-11 21:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.046.4:(005.88+005.583.1) (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2562) |
Management (1889) |
Management operations. Direction (301) |
SM ISO690:2012 FEURAŞ, Eugenia. Stimulente vs. comportamente: cazul studiilor de doctorat. In: Intellectus, 2018, nr. 4, pp. 78-82. ISSN 1810-7079. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Intellectus | ||||||
Numărul 4 / 2018 / ISSN 1810-7079 /ISSNe 1810-7087 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.046.4:(005.88+005.583.1) | ||||||
Pag. 78-82 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul abordează problema schimbărilor instituţionale survenite în organizarea studiilor de doctorat în Republica Moldova și consecinţele acestora la nivel comportamental. Se încearcă a explica consecinţele negative survenite sub forma unui număr excesiv de mare de școli doctorale, a reducerii numărului de doctoranzi înmatriculaţi și a subfinanţării studiilor doctorale prin efecte de preţ și de imagine, generate de contracte incomplete și activităţi care au sporit considerabil incertitudinea în domeniul pregătirii cadrelor de înaltă califi care. În baza analizei efectuate, autorul propune o serie de recomandări în vederea creării stimulentelor necesare reducerii decalajelor survenite și formării unor comportamente adecvate la nivel instituţional și personal. |
||||||
Cuvinte-cheie studii de doctorat, efectul preţului, efectul imaginii, incertitudine, stimulente, comportamente., doctoral studies, effect of price, effect of image, uncertainty, incentives, behaviours., докторантские исследования, ценовой эффект, имиджевый эффект, неопределенность, стимулы, поведение. |
||||||
|