Teorii privind educația socio-emoțională în dezvoltarea copilului
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1347 184
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-20 20:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2 (837)
Kinds of school providing general education (2011)
SM ISO690:2012
STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Teorii privind educația socio-emoțională în dezvoltarea copilului. In: Научно-образовательное пространство:: реалии и перспективы повышения качества образования, Ed. 1, 30 martie 2018, Comrat. Комрат: Tipografia "A & V Poligraf", 2018, Ediția 1, pp. 204-208. ISBN 978-9975-83-068-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Научно-образовательное пространство:
Ediția 1, 2018
Conferința "Научно-образовательное пространство:"
1, Comrat, Moldova, 30 martie 2018

Teorii privind educația socio-emoțională în dezvoltarea copilului

CZU: 373.2

Pag. 204-208

Straistari-Lungu Cristina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2019


Rezumat

Socio-emotional development is one of the main foundations of children's wellbeing, being one of the prerequisites for their optimal adaptation to the requirements of the environment. This is the foundation of the relationships and interactions of home, school and community children, significantly influencing their success at school and in life.

Cuvinte-cheie
Socio-emotional development, optimal adaptation, interaction, children