Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
980 74 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-10 22:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.36 (44) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (599) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Adriana, BĂRBUCEANU, Iuliana. Specificul afectivităţii la copiii cu tulburări de limbaj. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 4(53), pp. 121-128. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 4(53) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.36 | ||||||
Pag. 121-128 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cercetarea întreprinsă demonstrează existența unui specific al afectivității la copiii cu tulburări de limbaj. Caracteristicile acesteia sunt: opoziționism/negativism, nervozitate, instabilitate, agresivitate, tendințe conflictuale, hipersensibilitate, sugestibilitate, anxietate, dificultăți somatice, dependent de părinți, pasivitate, încredere scăzută, autodevalorizare, egoism, închidere în sine, izolare, dificultate de integrare, tristețe, timiditate excesivă. Cu alte cuvinte, specificul afectivității este marcat de dezechilibre. Acestea se diminuează prin intervenție logopedică și dezvoltarea afectivă. |
||||||
Cuvinte-cheie tulburare de limbaj, dezvoltare afectivă, specific afectiv, dezechilibru afectiv |
||||||
|