Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1462 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 21:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942.2-053.2 (1) |
Psychology (3362) |
SM ISO690:2012 PÎSLARI, Stela, RACU, Igor. Dezvoltarea empatiei la preadolescenți. In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2018, nr. 4(53), pp. 80-100. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 4(53) / 2018 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942.2-053.2 | ||||||
Pag. 80-100 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă rezultatele demersului experimentului formativ de dezvoltare a empatiei la preadolescenți. Sunt descrise elementele principale ale programului formativ de dezvoltare a empatiei la preadolescenți: scopul, ipoteza, eșantionul, principii, etapele, tehnicile de formare. De asemenea sunt prezentate și rezultatele obținute în experimentul formativ din grupul experimental și cel de control. Rezultatele obținute ne permit să menționăm că implementarea unui program de intervenție psihologică pentru dezvoltarea empatiei are un impact pozitiv asupra dezvoltării emoționale a personalității preadolescenților. |
||||||
Cuvinte-cheie preadolescenţi, empatie, grup experimental, grup control, intervenții psihologice. |
||||||
|