Articolul precedent |
Articolul urmator |
576 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-17 21:40 |
SM ISO690:2012 FURDUI, Emilia. Curriculumul modernizat – o realitate interactivă în dezvoltarea învăţământului incluziv. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 570-575. ISBN 978-9975-48. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Curriculumul şcolar 2018 | ||||||
Conferința "Curriculumul şcolar" 1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 570-575 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In the present paper we intend to make a radiography of the most representative opinions on the curricular contents, both at macro- and micropedagogical levels, as well as to analyze, based on the specialized literature, the usefulness and influence of the curriculum on the activities of the psycho-pedagogical nature, the formation and development of the personality in students with special needs. |
||||||
|