Curriculumul modernizat – o realitate interactivă în dezvoltarea învăţământului incluziv
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
576 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-17 21:40
SM ISO690:2012
FURDUI, Emilia. Curriculumul modernizat – o realitate interactivă în dezvoltarea învăţământului incluziv. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 570-575. ISBN 978-9975-48.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Curriculumul şcolar 2018
Conferința "Curriculumul şcolar"
1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018

Curriculumul modernizat – o realitate interactivă în dezvoltarea învăţământului incluziv


Pag. 570-575

Furdui Emilia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 19 decembrie 2018


Rezumat

In the present paper we intend to make a radiography of the most representative opinions on the curricular contents, both at macro- and micropedagogical levels, as well as to analyze, based on the specialized literature, the usefulness and influence of the curriculum on the activities of the psycho-pedagogical nature, the formation and development of the personality in students with special needs.