Articolul precedent |
Articolul urmator |
1240 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-17 19:53 |
SM ISO690:2012 STRATAN, Victoria. Adaptarea şcolară din perspectiva evaluării criteriale prin descriptori – educaţie parentală. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 375-379. ISBN 978-9975-48. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Curriculumul şcolar 2018 | |||||
Conferința "Curriculumul şcolar" 1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018 | |||||
|
|||||
Pag. 375-379 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The subject of this article is the role of the family in a schoolboy’s good adaptation in school, making an evaluation using different criteria. Internal and external factors of adaptation are specified. Also, there are some practical recommendations for parents. |
|||||
|