Adaptarea şcolară din perspectiva evaluării criteriale prin descriptori – educaţie parentală
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1240 47
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-17 19:53
SM ISO690:2012
STRATAN, Victoria. Adaptarea şcolară din perspectiva evaluării criteriale prin descriptori – educaţie parentală. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 375-379. ISBN 978-9975-48.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Curriculumul şcolar 2018
Conferința "Curriculumul şcolar"
1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018

Adaptarea şcolară din perspectiva evaluării criteriale prin descriptori – educaţie parentală


Pag. 375-379

Stratan Victoria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 17 decembrie 2018


Rezumat

The subject of this article is the role of the family in a schoolboy’s good adaptation in school, making an evaluation using different criteria. Internal and external factors of adaptation are specified. Also, there are some practical recommendations for parents.