Algoritmizarea în procesul de studiere a istoriei. Studiu de caz: cadrul frame
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
622 16
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-19 09:49
SM ISO690:2012
SOLOVEI, Rodica, GRECU, Mircea. Algoritmizarea în procesul de studiere a istoriei. Studiu de caz: cadrul frame. In: Curriculumul şcolar: :provocări şi oportunităţi de dezvoltare, Ed. 1, 7-8 decembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2018, pp. 55-61. ISBN 978-9975-48.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Curriculumul şcolar 2018
Conferința "Curriculumul şcolar"
1, Chișinău, Moldova, 7-8 decembrie 2018

Algoritmizarea în procesul de studiere a istoriei. Studiu de caz: cadrul frame


Pag. 55-61

Solovei Rodica1, Grecu Mircea2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Liceul Teoretic „T. Şevcenco”, or. Briceni
 
Disponibil în IBN: 12 decembrie 2018


Rezumat

This article describes the algorithmization and highlights the arguments which prove the necessity of using this method in the educational process. It is analyzed the Frame-model as it is based on algorithmization, and there are presented concrete examples of Frame used in History classes.  The term Frame was proposed by Marvin Minskii in the 1970s, in his article “A Framework for Representing Knowledge“. The term is used to indicate the algorithm / framework for the presentation / acquisition of knowledge.