Dezvoltarea abilităţilor de cercetare şi investigare prin tehnologiile Internet la studenţii filologi
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
745 14
Ultima descărcare din IBN:
2021-10-25 11:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:004-057.87 (3)
Higher education. Universities. Academic study (2562)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4156)
SM ISO690:2012
VEVERIȚĂ, Tatiana. Dezvoltarea abilităţilor de cercetare şi investigare prin tehnologiile Internet la studenţii filologi. In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2018, nr. 3(50), pp. 129-133. ISSN 1857-0461.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Numărul 3(50) / 2018 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687

Dezvoltarea abilităţilor de cercetare şi investigare prin tehnologiile Internet la studenţii filologi

He development of research and investigation skills by means of Internet technologies to philologist students

CZU: 378.147:004-057.87

Pag. 129-133

Veveriță Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 1 decembrie 2018


Rezumat

În acest articol sunt prezentate unele modalităţi de dezvoltare a abilităţilor de cercetare şi investigare prin tehnologiile internet la studenţii filologi. Sunt descrise structura şi conţinutul metodologic al tehnicilor Hotlist, Treasure Hunt, Subject Sampler şi Multimedia Scrapbook la lecţiile de Tehnologii Informaţionale cu studenţii filologi.

This article highlightes some ways to develop investigation and research skills through Internet Technologies with students philologists. There is described the structure and the methodological content of the Hotlist, Treasure Hunt, Subject Sampler and Multimedia Scrapbook at the Information Technology lessons with the students philologists.

Cuvinte-cheie
abilităţi, cunoştinţe, atitudini, investigare, cercetare, tehnologii Internet,

Hotlist, Treasure Hunt, Subject Sampler, Multimedia Scrapbook.