Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
663 39 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-18 21:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
005.32:339.138 (1) |
Management activities (427) |
General questions of trade and commerce. Market (803) |
SM ISO690:2012 GOREMÎCHINA, Olga. Analiza problemelor implementării unui sistem CRM într-o companie. In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2018, nr. 3(50), pp. 67-73. ISSN 1857-0461. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” | |||||
Numărul 3(50) / 2018 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687 | |||||
|
|||||
CZU: 005.32:339.138 | |||||
Pag. 67-73 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Lucrarea se referă la diverse probleme ale implementării sistemului de Management al Relațiilor cu Clienții (CRM), care a devenit o bază strategică pentru multe companii și un factor important pentru succesul acestora. Principalele cauze ale eșecului implementării CRM în toate domeniile de activitate ale companiei – planificarea și managementul strategic, structura organizatorică, activitatea de operare și personalul –, sunt identificate și grupate. Sunt evidențiate aspectele cheie care trebuie luate în considerare la alegerea software-ului CRM. Acestea constituie: funcționalitatea, simplitatea și confortul muncii, flexibilitatea setărilor, capacitățile de integrare, rapoartele și statisticile, capacitatea de a adăuga caracteristici, suportul tehnic. Este efectuată analiza pieței CRM în Republica Moldova. Se demonstrează că cele mai populare software-uri CRM în Republica Moldova sunt Bitrix24 și amoCRM. Volumul de software CRM în 2016 poate fi estimat la o rată de 35 ÷ 40 de milioane de lei. Analiza și recomandările dezvoltate vizează creșterea eficienței implementării sistemului CRM. |
|||||
Cuvinte-cheie managementul relaţiilor cu clienţii, sistemul CRM, software-ul CRM. |
|||||
|