Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
807 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-17 01:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.6:371.132 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2576) |
SM ISO690:2012 GOREA, Svetlana. Semnificația comunicării didactice în formarea competenței didactice la studenții pedagogi. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 341-346. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.6:371.132 | ||||||
Pag. 341-346 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Competenţa didactică nu este o simplă însumare de competenţe, ci o structură după care se profilează un stil indivi-dual de activitate propriu cadrului didactic. Comunicarea didactică transformă interacţiunea subiect-obiect într-o inter-venţie educaţională. Ea reprezintă dominanta în formarea competenței didactice. |
||||||
Cuvinte-cheie comunicare didactică, comunicare eficientă, competenţă de comunicare, competență didactică. |
||||||
|