Semnificația comunicării didactice în formarea competenței didactice la studenții pedagogi
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
807 54
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-17 01:00
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.6:371.132 (1)
Higher education. Universities. Academic study (2576)
SM ISO690:2012
GOREA, Svetlana. Semnificația comunicării didactice în formarea competenței didactice la studenții pedagogi. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 341-346. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Semnificația comunicării didactice în formarea competenței didactice la studenții pedagogi

Seminification communication didactic in  formation didactic competent for theacher student

CZU: 378.6:371.132

Pag. 341-346

Gorea Svetlana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2018


Rezumat

Competenţa didactică nu este o simplă însumare de competenţe, ci o structură după care se profilează un stil indivi-dual de activitate propriu cadrului didactic. Comunicarea didactică transformă interacţiunea subiect-obiect într-o inter-venţie educaţională. Ea reprezintă dominanta în formarea competenței didactice.

Didactic competence cannot be seen only as simple competences taken together. It is a complex competence or a structure that supposes an individual teaching style proper to a teacher. Didactic communication changes the subject-object interaction in an educational activity that has formative qualities. It represents the main impact in developing the didactic competence.

Cuvinte-cheie
comunicare didactică, comunicare eficientă, competenţă de comunicare,

competență didactică.