Articolul precedent |
Articolul urmator |
767 76 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 15:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013 (467) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3884) |
SM ISO690:2012 FLOREA, Viorica. Interdependenţa formal-nonformal-informal la nivelul sistemului educaţional: viziuni şi perspective. In: Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane, Ed. 1, 24-25 noiembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2017, Ediția 1, pp. 237-240. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane Ediția 1, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia lingvistică şi literară în contextul dezvoltării valorilor general-umane" 1, Chișinău, Moldova, 24-25 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013 | ||||||
Pag. 237-240 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol ne-am propus să determinăm locul și rolul interdependenței dintre formele generale ale educației: formale, nonformale și informale. Am evidențiat actualitatea problemei interdependenței dintre educația formală, nonformală și informală, prin necesitatea asigurării unei relații de complementarietate dintre cele trei forme ale educației la nivelul sistemului educațional din perspectiva educației permanente. |
||||||
Cuvinte-cheie interdependence, complementarity, formal education, non-formal education, informal education, „new education”, interference |
||||||
|