Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
696 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 20:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.74:316.472.4-053.5 (1) |
Psychology (3327) |
Social processes. Social dynamics (572) |
SM ISO690:2012 TOLSTAIA, Svetlana, ROȘCA, Maria. Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de vârstă mică: analiză comparativă. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 277-281. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | |||||
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | |||||
|
|||||
CZU: 159.922.74:316.472.4-053.5 | |||||
Pag. 277-281 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În lume, fiecare copil este unic în felul său. Autocunoașterea și autoaprecierea Eu-lui denotă capacitatea copilului de a-și recunoaște propriile calități și neajunsuri sau, cu alte cuvinte, capacitatea de a fi conștient de sine, ceea ce duce la sporirea autoacceptării și la o bună autocunoaștere și autoapreciere. Prin comunicare este posibilă îmbunătățirea imaginii de sine și ameliorarea relațiilor interpersonale ale copilului. |
|||||
Cuvinte-cheie copil, comunicare, autoapreciere, relații interpersonale., EU |
|||||
|