Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de vârstă mică: analiză comparativă
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
696 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-20 20:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.74:316.472.4-053.5 (1)
Psychology (3327)
Social processes. Social dynamics (572)
SM ISO690:2012
TOLSTAIA, Svetlana, ROȘCA, Maria. Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de vârstă mică: analiză comparativă. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 277-281. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Autoaprecierea şi comunicarea la şcolarii de vârstă mică: analiză comparativă

Authorization and communication to little schools: comparative analysis

CZU: 159.922.74:316.472.4-053.5

Pag. 277-281

Tolstaia Svetlana, Roșca Maria
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2018


Rezumat

În lume, fiecare copil este unic în felul său. Autocunoașterea și autoaprecierea Eu-lui denotă capacitatea copilului de a-și recunoaște propriile calități și neajunsuri sau, cu alte cuvinte, capacitatea de a fi conștient de sine, ceea ce duce la sporirea autoacceptării și la o bună autocunoaștere și autoapreciere. Prin comunicare este posibilă îmbunătățirea imaginii de sine și ameliorarea relațiilor interpersonale ale copilului.

Every child in the world is unique in its own way. Self-knowledge and self-appreciation of the Ego denotes the child's ability to recognize its own qualities and shortcomings, or in other words, the ability to be self-aware, which increases self-acceptance and good self-knowledge and self-esteem. Through communication, it is possible to improve self-image and improve the interpersonal relationships of the child.

Cuvinte-cheie
copil, comunicare, autoapreciere, relații interpersonale.,

EU