Efecte formative ale modelului pedagogic de formare a competenţei de self-management al activităţii de învăţare la studenţi
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
825 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-12 12:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147 (633)
Higher education. Universities. Academic study (2563)
SM ISO690:2012
LAŞCU, Lilia. Efecte formative ale modelului pedagogic de formare a competenţei de self-management al activităţii de învăţare la studenţi. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2018, nr. 9(119), pp. 243-249. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(119) / 2018 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Efecte formative ale modelului pedagogic de formare a competenţei de self-management al activităţii de învăţare la studenţi

Formative effects of the pedagogic model for the training the self-management competence in students ̓ learning activity

CZU: 378.147

Pag. 243-249

Laşcu Lilia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 28 noiembrie 2018


Rezumat

Articolul prezintă implementarea și validarea experimentală a eficacității Modelului pedagogic de formare a com-petenţei de self-management (MPFCSM) al activităţii de învăţare la studenţi – pe de o parte, și determinarea nivelului final de deținere a competenței de self-management al activității de învățare la studenții de azi – pe de altă parte. În acest context, sunt determinate criteriile de constatare a nivelului competenței de self-management al activității de învățare la studenți, sunt prezentați indicatorii de performanță privind aprecierea nivelului de formare a competenței nominalizate și elaborate instrumentele de constatare a nivelului final de deținere a competenței de self-management al activității de învățare la studenți. Articolul prezintă rezultatele studiului prelucrate statistic și analizate textual.

This article presents the implementation and validation of the efficacy of the Pedagogical Model of Self-Management Competence (MPFCSM) learning activity on the one hand and the determination of the final level of self-management competency of the learning activity to students modern, on the other hand. In this context, the criteria for determining the level of competence of self-management of the learning activity of students are presented, as well the performance indicators regarding the assessment of the level of the nominated competence formation and the elaborated the tools for finding the final level of self-management competence learning activity to students are presented. The article gives the results of the study, statistically processed and textually analyzed.

Cuvinte-cheie
competenţă, activitate, activitate de învățare, formare, model pedagogic, criterii, indicatori.,

self-management