Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1173 128 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 14:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
174:371.13 (1) |
Moral philosophy. Ethics. Practical philosophy (387) |
Education (14210) |
SM ISO690:2012 MIHĂILESCU, Natalia. Dimensiunea etică a competenței profesionale a cadrului didactic. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 3(37), pp. 43-52. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(37) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 174:371.13 | ||||||
Pag. 43-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Nu există nici o altă profesie care să îi solicite posesorului său atât de multă competență, dedicație și umanism ca profesia de educator. Influența personalității cadrelor didactice lasă urme profunde în sufletul copiilor, pentru toată viață. Astfel, prin responsabilitatea lor profesională, științifică și socială, cu înaltă poziție morală, cu talent și tact pedagogic, spirit creativ, exigență și înțelegere, profesorii depun eforturi considerabile pentru a ajuta copiii să pătrundă treptat în tainele cunoașterii, pentru a deveni oameni capabili să contribuie la progresul societății noastre. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, competenţă profesională, competență pedagogică. |
||||||
|