Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
946 140 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 22:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2.02:51 (5) |
Kinds of school providing general education (2007) |
Mathematics (1639) |
SM ISO690:2012 PAVLENCO (PIDLEAC), Mihaela. Abordarea integrată a conținuturilor matematice în activitățile din instituțiile preșcolare de învățământ. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 3(37), pp. 23-42. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(37) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2.02:51 | ||||||
Pag. 23-42 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol reflectă modalitățile de integrare a conținuturilor curriculare aferente domeniului Formarea reprezentărilor elementare matematice din perspectivă intra-, multi-, interși transdiscipinară. Oricare ar fi contextul de abordare, forma superioară de integrare a conținuturilor matematice o reprezintă abordarea transdisciplinară, care este centrată pe viața reală, cu problemele sale importante, cu activitățile cotidiene ale oamenilor. Cuvinte-cheie: abordare integrată, intradisciplinaritatea, pluridisciplinaritatea, interdisciplinaritatea, transdisciplinaritatea, activități matematice, vârsta preșcolară. |
||||||
Cuvinte-cheie abordare integrată, pluridisciplinaritatea, interdisciplinaritatea, transdisciplinaritatea, activități matematice, vârstă preșcolară., intradisciplinaritatea |
||||||
|