Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
700 54 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 12:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.942:376.36.015.3 (1) |
Psychology (3391) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (599) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Adriana. Abordarea realistă a dezechilibrelor emoţionale la copiii cu tulburări de limbaj. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 3(37), pp. 4-9. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 3(37) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 159.942:376.36.015.3 | ||||||
Pag. 4-9 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Datorită situaţiei dezavantajoase în care se găsesc, copiii cu tulburări de limbaj prezintă o condiţie emoţională aparte, dominată de furie, ruşine, tristeţe, frică, timiditate, blocaje afective. Articolul tratează modalitatea de abordare a acestor componente afective destabilizatoare, în manieră actuală, realistă, propunând, în loc de eliminarea lor, înlocuirea cu altele, mai moderate. Totodată, articolul propune modalităţi de dezvoltare a empatiei şi a competenţei emoţionale la această categorie de copii. |
||||||
Cuvinte-cheie tulburare de limbaj, empatie, abordare realistă, dezechilibre emoţionale, blocaje afective, competenţă emoţională. |
||||||
|