Abordarea realistă a dezechilibrelor emoţionale la copiii cu tulburări de limbaj
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
700 54
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 12:36
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942:376.36.015.3 (1)
Psychology (3391)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (599)
SM ISO690:2012
CIOBANU, Adriana. Abordarea realistă a dezechilibrelor emoţionale la copiii cu tulburări de limbaj. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 3(37), pp. 4-9. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 3(37) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Abordarea realistă a dezechilibrelor emoţionale la copiii cu tulburări de limbaj

The realistic approach of emotional imbalances of children with language disorders

CZU: 159.942:376.36.015.3

Pag. 4-9

Ciobanu Adriana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 25 noiembrie 2018


Rezumat

Datorită situaţiei dezavantajoase în care se găsesc, copiii cu tulburări de limbaj prezintă o condiţie emoţională aparte, dominată de furie, ruşine, tristeţe, frică, timiditate, blocaje afective. Articolul tratează modalitatea de abordare a acestor componente afective destabilizatoare, în manieră actuală, realistă, propunând, în loc de eliminarea lor, înlocuirea cu altele, mai moderate. Totodată, articolul propune modalităţi de dezvoltare a empatiei şi a competenţei emoţionale la această categorie de copii.

Due to unfavorable situation in wich they find, the children with language disorders show a special emotional condition. This condition is dominated by: anger, shame, sadness, fear, shyness, emotional blockages. The article proposes an approach of this destabilizing affective components in current, realistic manner, instead their removal, replacement with more moderate. Also, the article proposes ways developed empathy and emotional competence to these children.

Cuvinte-cheie
tulburare de limbaj, empatie, abordare realistă,

dezechilibre emoţionale, blocaje afective, competenţă emoţională.