Articolul precedent |
Articolul urmator |
699 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-04 10:00 |
SM ISO690:2012 BRIŢCHI, Aliona. Educarea prin artă a copiilor cu CES. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, 29 noiembrie 2017, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 3, pp. 86-89. ISBN 978-9975-132-99-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 3, 2017 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" Bălți, Moldova, 29 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 86-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This paper reviews the retrospective literature on the impact of the plastic arts on the education of children with special educational needs for the successful completion of the instructive-educational process in inclusive classes. |
||||||
Cuvinte-cheie special educational needs, inclusive classes, education through art |
||||||
|