Particularitățile identificării și cuantificării impactului activității de dezvoltare profesională a personalului
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
567 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-11 13:51
SM ISO690:2012
PRODAN-ŞESTACOV, Liubovi. Particularitățile identificării și cuantificării impactului activității de dezvoltare profesională a personalului. In: Teoria şi practica administrării publice, 17 mai 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Academia de Administrare Publică, 2018, pp. 514-518.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Teoria şi practica administrării publice 2018
Conferința "Teoria şi practica administrării publice"
Chișinău, Moldova, 17 mai 2018

Particularitățile identificării și cuantificării impactului activității de dezvoltare profesională a personalului

Особенности идентификации и обобщения влияния деятельности по профессиональному развитию персонала

The peculiarities of identifying and quantifying the impact of the professional development activity of the personne


Pag. 514-518

Prodan-Şestacov Liubovi
 
Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2018


Rezumat

Any human activity produces certain expected or unexpected outcomes, whether positive or negative. Depending on the nature of the activity, the occurrence of the results / effects may range from immediate, short-term, medium or long-term. In this context, it is concluded that most of the activities are specifically designed to produce the desired positive effects. Thus, the professional development of the public administration staff aims to strengthen the professional skills of civil servants for the provision of quality public services to society. An impact analysis should be the tool that permits measuring of the achievement of proposed goal.

Cuvinte-cheie
public servants, Professional development, Impact Assessment,

impact of professional development activity